beantwoord

Verkeerd station eticket

  • 3 februari 2019
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Ik ben per abuis vertrek station Duivendrecht ingevuld in plaats van Duiven.
Wat nu??
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 februari 2019, 20:38

Hoi Josroemaat en welkom op de NS Community!

Je kan inderdaad, zoals Thom al aangeeft, contact opnemen met de klantenservice als je het ticket nog niet hebt geopend. Als het ticket al wel is geopend, kunnen we helaas niks meer wijzigen! Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wat ik zeg is heel vervelend maar: Als u de e-ticket heeft gedownload en geopend, is er helaas niks meer aan te doen. Zo niet, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice. Het is geen beschuldiging, begrijpt u me goed, maar een e-ticket is een fraudegevoelig product. Het wordt om die reden maar zeer zelden aangepast, eigenlijk alleen als misbruik niet mogelijk is.
Reputatie 5
Naar Duivendrecht reizen ipv Duiven? Of nieuw kaartje kopen.
Hoi Josroemaat en welkom op de NS Community!

Je kan inderdaad, zoals Thom al aangeeft, contact opnemen met de klantenservice als je het ticket nog niet hebt geopend. Als het ticket al wel is geopend, kunnen we helaas niks meer wijzigen! Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer