beantwoord

verkeerd treinkaartje

  • 13 juni 2018
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

ik heb vanmiddag een verkeerd trein kaartje gehaald
kan ik dat geld terug krijgen of wat anders doen met mijn kaartje
icon

Beste antwoord door Ben NS 13 juni 2018, 20:44

Hallo Mirjam, en welkom bij de NS Community.

Wat jammer dat je vandaag het foute kaartje hebt gekocht! Het gegeven antwoord van Slidestops klopt.

Als het een e-ticket betreft dan raad je aan hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan 24 uur per dag onder andere telefonisch (030-7515155), via Facebook, Twitter of een van de andere manieren op deze pagina. Mijn collega's zullen dan met je kijken naar wat er mogelijk is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Als we het over een los kaartje uit de automaat hebben - die kun je inleveren op het loket of achteraf kun je de klantenservice bellen (vanaf morgen - de kaart is immers nog geldig).

Als het gaat om een e-ticket, dan is het niet mogelijk.
Reputatie 5
Hallo Mirjam, en welkom bij de NS Community.

Wat jammer dat je vandaag het foute kaartje hebt gekocht! Het gegeven antwoord van Slidestops klopt.

Als het een e-ticket betreft dan raad je aan hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan 24 uur per dag onder andere telefonisch (030-7515155), via Facebook, Twitter of een van de andere manieren op deze pagina. Mijn collega's zullen dan met je kijken naar wat er mogelijk is.

Reageer