beantwoord

Verkeerd vervoerbewijs

• 9 juli 2015
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vandaag heb ik in het station van dordrecht een retour kaartje gekocht. (Er is ook 21 euro) van mijn rekening af gegaan. Nu zit ik terug onderweg naar dord op de trein. Niets wetende dat die machine mij een enkel kaartje heeft gegeven ipv een retour kaartje. Dus kon ik nog eens 20 euro jaja 20 euro extra betalen? Ik verwacht nu wel dat hier een oplossing voor komt want vind dit best wel sneu terwijl ik voor een retour betaal en een enkeltje krijg. Word dit vergoed?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 16 juli 2015, 07:44

Hoi Liam, en alsnog welkom gewenst!

Omdat wij niet weten welk traject je hebt gereisd, kunnen wij je niet helpen. Klaas-Jan heeft je bijna een week geleden gevraagd je verzoek toe te lichten, zou je dit alsnog willen doen? Dan kunnen wij je hopelijk alsnog informatie geven. Voor nu zet ik dit topic op Beantwoord.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welke reis heeft u precies gemaakt?
We willen best met je meedenken Liam, maar ik snap je bericht (nog) niet volledig. Je geeft aan dat je een retourtje hebt gekocht, maar de machine heeft je een enkele reis gegeven?
Hoi Liam, en alsnog welkom gewenst!

Omdat wij niet weten welk traject je hebt gereisd, kunnen wij je niet helpen. Klaas-Jan heeft je bijna een week geleden gevraagd je verzoek toe te lichten, zou je dit alsnog willen doen? Dan kunnen wij je hopelijk alsnog informatie geven. Voor nu zet ik dit topic op Beantwoord.

Reageer