beantwoord

Verkeerde bestemming op eticket

• 4 december 2019
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Ik heb per ongeluk op mijn sticker als eindbestemming Amsterdam centraal ingevuld maar moet Amsterdam bijlmer Arena zijn. En dit dus verkeerd als begin bestemming op mijn 2e sticker gezet. Wat te doen ?

icon

Beste antwoord door masd 4 december 2019, 13:31

Ja mag op op de route die de reisplanner aangeeft in- of uitstappen op tussenliggende stations. Bijlmer Arena ligt helaas niet op de route. Als het ticket niet meer aangepast kan worden heb je dus een ander of aanvullend ticket nodig.

Misschien dat de klantenservice kan helpen telefonisch of via chat. Twitter of Facebook kan ook.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2

E-tickets zijn in principe niet te wijzigen als je ze gedownload hebt. Het is echter geen probleem als Bijlmer Arena op jouw route van/naar Amsterdam ligt. Waar kom je vandaan/reis je naartoe vanuit Bijlmer Arena?

Ik kom van Nieuw Amsterdam (emmen).  En ga naar Ziggo dome in Amsterdam

Reputatie 7
Badge +2

Ja mag op op de route die de reisplanner aangeeft in- of uitstappen op tussenliggende stations. Bijlmer Arena ligt helaas niet op de route. Als het ticket niet meer aangepast kan worden heb je dus een ander of aanvullend ticket nodig.

Misschien dat de klantenservice kan helpen telefonisch of via chat. Twitter of Facebook kan ook.

Oké heel erg bedankt. 

Reageer