Skip to main content

Hoi ns,

 

ik heb net een kaartje gekocht voor gisteren met de trein van Assen naar Amsterdam bijlmer. Dit was de verkeerde datum dat moet vandaag (6juni) zijn. Dit heb ik wel aangeklikt en nu staat tie toch op maandag 5 juni. Kunnen jullie dit nog veranderen naar vandaag (6juni) ik kan een screenshot sturen dat ik hem echt net heb gekocht 

Neem contact op met de klantenservice (ns.nl/klantenservice). Als u het kaartje 's avonds laat hebt gekocht, valt er meestal wel wat te regelen. Wij zijn vrijwilligers hier en kunnen hier niet bij uw gegevens.


Wanneer je het kaartje niet gedownload hebt, dan kan de klantenservice jou tegemoet komen. Heb je het kaartje wel geopend dan zou je aannemelijk moeten maken dat je rond die tijd niet het traject meer had kunnen afleggen.


De post van @annemeestam was van 10 uur geleden dus dat zal net voor het middernachtelijk uur zijn, dus ik denk niet dat je om 12 uur 's-avonds van Assen naar Bijlmer kan komen. Veel plezier bij ik gok Harry Styles vanavond.  


Reageer