beantwoord

Verkeerde dag op bestelde kaart

  • 28 april 2019
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb per abuis kaartjes voor vandaag gekocht, maar ik vertrek pas morgen naar Schiphol. Kan de datum veranderd worden?
icon

Beste antwoord door Danny NS 28 april 2019, 11:00

Hoi MaureenTirto en welkom op de NS community!

Wat MoDe en Sander-VH aangeven klopt inderdaad. Je kan het beste contacten opnemen met de klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
e-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden en er wordt geen geld terug gegeven.
Als u hem nog niet gedownload/geopend heeft kunt u kijken of de klantenservice u tegemoet kunt komen.
Reputatie 3
Precies wat MoDe zegt. Ik zou contact op nemen met de klantenservice. De snelste manier is denk ik om dit te doen via twitter. Zie http://twitter.com/ns_online
Hoi MaureenTirto en welkom op de NS community!

Wat MoDe en Sander-VH aangeven klopt inderdaad. Je kan het beste contacten opnemen met de klantenservice.

Reageer