beantwoord

Verkeerde datum

  • 13 januari 2017
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik heb een probleem. Ik heb 2 kaartjes gekocht voor morgen en zondag. Nu heb ik twee keer dezelfde datum opgegeven.... is dit erg en kan ik dit mogelijk veranderen????? HELP
icon

Beste antwoord door Tochjo 13 januari 2017, 19:38

Dit is erg, in die zin dat u alleen op de dag mag reizen die op het vervoerbewijs staat. Het zou wat zijn als dat niet het geval was; dan kon men één e-ticket kopen, dat meerdere keren afdrukken en zo elke dag op reis gaan voor de prijs van één dag.

Gaat het om hetzelfde traject en hebt u echt twee identieke vervoerbewijzen gekocht? Dan kan de klantenservice u mogelijk van dienst zijn. Dat is namelijk een vergissing waar u geen voordeel van kunt hebben. Zijn de vervoerbewijzen niet verschillend, dan kan de klantenservice uit coulance besluiten u een nieuw ticket te laten bestellen, maar dat is geen recht: u zou dan immers voor de prijs van het kaartje voor één traject op meerdere trajecten kunnen reizen.

Kortom, u kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er mogelijk is. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Dit is erg, in die zin dat u alleen op de dag mag reizen die op het vervoerbewijs staat. Het zou wat zijn als dat niet het geval was; dan kon men één e-ticket kopen, dat meerdere keren afdrukken en zo elke dag op reis gaan voor de prijs van één dag.

Gaat het om hetzelfde traject en hebt u echt twee identieke vervoerbewijzen gekocht? Dan kan de klantenservice u mogelijk van dienst zijn. Dat is namelijk een vergissing waar u geen voordeel van kunt hebben. Zijn de vervoerbewijzen niet verschillend, dan kan de klantenservice uit coulance besluiten u een nieuw ticket te laten bestellen, maar dat is geen recht: u zou dan immers voor de prijs van het kaartje voor één traject op meerdere trajecten kunnen reizen.

Kortom, u kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er mogelijk is. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer