beantwoord

Verkeerde datum

  • 3 februari 2019
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb op mijn treinkaartje perongeluk een verkeerde datum ingesteld, wat kan ik hieraan doen? Ik kan deze dus niet meer gebruiken.
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 februari 2019, 20:05

Hoi Roseisboos123 en welkom op de NS Community!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Normaal gesproken kan een kaartje niet meer gewijzigd worden en wordt er geen restitutie gegeven,maar als je het kaartje nog niet gedownload/verzilverd/geopend hebt, vooral niet alsnog doen maar contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via facebook en twitter: www.ns.nl/klantenservice
Hoi Roseisboos123 en welkom op de NS Community!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer