beantwoord

Verkeerde datum


Ik heb op mijn treinkaartje perongeluk een verkeerde datum ingesteld, wat kan ik hieraan doen? Ik kan deze dus niet meer gebruiken.
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 februari 2019, 20:05

Hoi Roseisboos123 en welkom op de NS Community!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Normaal gesproken kan een kaartje niet meer gewijzigd worden en wordt er geen restitutie gegeven,maar als je het kaartje nog niet gedownload/verzilverd/geopend hebt, vooral niet alsnog doen maar contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via facebook en twitter: www.ns.nl/klantenservice
Hoi Roseisboos123 en welkom op de NS Community!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook,
Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer