beantwoord

Verkeerde datum

  • 4 februari 2019
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo ik heb zojuist de verkeerde datum sangeklikt moet 1 dag eerder zijn kan dat gewijzigd worden
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 februari 2019, 21:37

Hoi Menun! Welkom op de NS Community.

Wat vervelend dat je de verkeerde datum hebt ingevuld. Als je hem nog niet geopend of geprint hebt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als u de pdf-file met het ticket nog niet hebt geopend kunt u de klantenservice bellen. Hebt u de pdf-file al wel geopend dan is er helaas niets meer aan te doen.
Hoi Menun! Welkom op de NS Community.

Wat vervelend dat je de verkeerde datum hebt ingevuld. Als je hem nog niet geopend of geprint hebt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.
Hoi Menun! Welkom op de NS Community.

Wat vervelend dat je de verkeerde datum hebt ingevuld. Als je hem nog niet geopend of geprint hebt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.


En als je hem wel hebt geopend of geprint? Is dan contact opnemen zinvol?
Reputatie 5
Als het al geopend is dan is het over en sluiten. M.a.w. er kan niks meer gedaan worden.
Zoals Vareo al aangeeft, en jij waarschijnlijk ook wel weet Pink Panter, kunnen we wanneer een E-ticket geopend of geactiveerd is niks meer doen. Een E-ticket is dan gebruikt waardoor er geen wijziging of restitutie meer mogelijk is.

Reageer