Verkeerde datum - aanpassen of geld terug?

  • 26 april 2019
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Ik heb daarnet een ticket gekocht wat bedoeld was voor morgen, maar toen ik het ticket gekocht had kwam ik er achter dat ik hem perongeluk voor 26 april gekocht had en niet maar 27 april. Mijn vraag was of ik mijn geld terug kon krijgen of de datum van mijn ticket nog zou kunnen veranderen, aangezien ik het ticket op 26 april niet ga gebruiken?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +1
Bij een e-ticket kun je geen geld terugkrijgen als hem niet gaat gebruiken.Met een e-ticket kun je niet inchecken, dus kan NS niet controleren of hij gebruikt is. Omdat het laat in de avond is en het aannemelijk is dat je je vergist hebt in de datum (er rijden nog nauwelijks treinen) zou je zeker als je ticket nog niet geopend hebt, contact kunnen opnemen met https://www.ns.nl/klantenservice

Heb je een kaartje uit de automaat gehaald dan kun je deze als je er niet mee ingecheckt hebt, teruggeven bij een NS loket of NS servicepunt.

Reageer