beantwoord

verkeerde datum - dag retour ticket

• 22 juni 2020
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

zojuist een dag retour tocket gekocht , ik wilde die goor morgen 23-06 boeken maar helaas  heb ik niet goed gekeken en heb ik hem vor vandaag geboekt. kan ik dit nog cancelen of de datum aanpassen?!

icon

Beste antwoord door mrfreeze 22 juni 2020, 20:14

In principe kunnen e-tickets niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Maar je kunt het altijd proberen via de klanteNService, bereikbaar per telefoon, chat, Facebook en Twitter. Ze willen wel 's coulant zijn als het onwaarschijnlijk is dat je de reis nog gaat maken vanavond.

ps off-topic: Zo'n topic is lang geleden, heerlijk :wink:

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

In principe kunnen e-tickets niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Maar je kunt het altijd proberen via de klanteNService, bereikbaar per telefoon, chat, Facebook en Twitter. Ze willen wel 's coulant zijn als het onwaarschijnlijk is dat je de reis nog gaat maken vanavond.

ps off-topic: Zo'n topic is lang geleden, heerlijk :wink:

Hallo Lcdonk en welkom bij de NS Community,

Zoals mrfreeze al aangeeft kan je deze niet meer annuleren of wijzigen, maar als de ticket nog niet is geopend kan je onze klantenservice hiervoor benaderen. Vaak kunnen we dan nog wel wat voor je betekenen.

Ik heb de ticket helaas al geopend en zag toen pas dat ik het voor vandaag had geboekt...

Dat is spijtig zeg. 

Reageer