beantwoord

Verkeerde datum dagkaart

• 7 april 2019
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb net een dagkaart besteld via de AH en al verzilverd, maar hield er geen rekening meer dat het al over 00:00 uur is, en daarom officieel zondag is, nu heb ik mijn dagkaart voor 08-04-2019 ipv zondag 07-04-2019. Is er een manier dat dit geregeld kan worden?

Ik hoor het graag.

Mvg,

AJR
icon

Beste antwoord door Thom 7 april 2019, 08:18

Een menselijke fout, maar er is helaas niets meer aan te doen. U kunt het beste de kaart proberen te gebruiken op de achtste. Als een e-ticket is verzilverd, dan kan er niets nog worden veranderd. Het is helaas zo dat mensen dan zowel op de oude als de nieuwe zouden kunnen reizen en dan feitelijk voor twee dagen een ticket zouden hebben, voor de prijs van één. Het is niet na te gaan of er met een e-ticket is gereisd of niet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Een menselijke fout, maar er is helaas niets meer aan te doen. U kunt het beste de kaart proberen te gebruiken op de achtste. Als een e-ticket is verzilverd, dan kan er niets nog worden veranderd. Het is helaas zo dat mensen dan zowel op de oude als de nieuwe zouden kunnen reizen en dan feitelijk voor twee dagen een ticket zouden hebben, voor de prijs van één. Het is niet na te gaan of er met een e-ticket is gereisd of niet.

Reageer