beantwoord

Verkeerde datum e-ticket

  • 4 juni 2018
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goedenavond, mijn zoon en zijn vriendin hebben perongeluk een verkeerde reisdatum ingevuld voor haar e-ticket. Is het nog mogelijk dat dit veranderd wordt? Ze moet namelijk 1 dag later reizen.
Groeten ,
Dorien
icon

Beste antwoord door Thom 5 juni 2018, 00:00

Als u de email nog niet geopend heeft, kan het wel. Heeft u dat al wel gedaan, dan kan het niet meer. Eenmaal geopende tickets worden niet meer gewijzigd. Het is niet te zien of ze zijn dan wel worden gebruikt. Als u een nieuwe kreeg, zou u op beide dagen kunnen reizen. Er is in het verleden kennelijk te vaak misbruik gemaakt, vandaar dat NS het niet meer doet en de goeden lijden nu onder de kwaden.



Als u de e-tickets nog niet heeft geopend, kunt u, ook mu, contact opnemen met Klantenservice, 030-7515155.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Als u de email nog niet geopend heeft, kan het wel. Heeft u dat al wel gedaan, dan kan het niet meer. Eenmaal geopende tickets worden niet meer gewijzigd. Het is niet te zien of ze zijn dan wel worden gebruikt. Als u een nieuwe kreeg, zou u op beide dagen kunnen reizen. Er is in het verleden kennelijk te vaak misbruik gemaakt, vandaar dat NS het niet meer doet en de goeden lijden nu onder de kwaden.

Als u de e-tickets nog niet heeft geopend, kunt u, ook mu, contact opnemen met Klantenservice, 030-7515155.

Reageer