beantwoord

verkeerde datum etickets

  • 10 april 2019
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In mijn topic van ca 2 maanden geleden is toegezegd dat er een oplossing voor de problemen met e-tickets er aan komen.

https://community.ns.nl/overige-producten-6/oplossing-voor-verkeerde-datum-etickets-54787/index5.html#post382309

Er zou eind maart een oplossing komen en deze zou begin april geïntroduceerd worden.

Tot op heden heb ik in ieder geval niets voorbij zien komen. Zouden jullie een update kunnen geven?

Ik heb een week geleden in het oude topic geregeerd. Echter geen reactie gehad.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 april 2019, 10:43

Ik heb in dat andere topic aangegeven dat ik uit ga zoeken hoe ver de ontwikkelingen zijn, egeerling. Ik ben het met je eens dat het nu helaas stil blijft. Je vorige reactie heb ik helaas gemist. Mijn excuses hiervoor.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb in dat andere topic aangegeven dat ik uit ga zoeken hoe ver de ontwikkelingen zijn, egeerling. Ik ben het met je eens dat het nu helaas stil blijft. Je vorige reactie heb ik helaas gemist. Mijn excuses hiervoor.

Reageer