Ik heb online een samen reis kaartje voor 2 personen gekocht, heen en terugreis, voor vandaag 13-4 ipv morgen 14-4. De bedoeling is dus morgen 14-4. Ik had dus per ongeluk niet de juiste datum geselecteerd. Kunnen de kaartjes nog aangepast worden? Ik hoor het graag! Mvg, Wassima
Hoi Wassima,
De kaartjes kunnen niet aangepast worden. Maar als je ze pas net gekocht hebt, zou het kunnen dat de reis überhaupt niet meer mogelijk was vandaag. In dat geval zou je contact op kunnen nemen met de klanteNService. Wellicht willen ze je uit coulance tegemoetkomen.
De bedoeling is om morgen met een abonnementhouder samen te reizen? Dus met zijn drieën op stap te gaan?
Ja met hoofboeker reizen in totaal met z’n tweeën, niet met z’n drieën
Ja met hoofboeker reizen in totaal met z’n tweeën, niet met z’n drieën
Dan heb je groepstickets gekocht? Is het gelukt bij de klantenservice om geld terug te krijgen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.