beantwoord

Verkeerde datum ingepland op mijn retourticket

• 2 maart 2018
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb n ticket gekocht via Internet maar de verkeerde datum ingevuld.kan ik dit nog veranderen? Of is mn geld nu weg?
icon

Beste antwoord door Tochjo 2 maart 2018, 13:19

Het is niet mogelijk om de gegevens op een e-ticket te wijzigen of geld terug te krijgen voor een al gekocht e-ticket. NS kan namelijk niet controleren of u het ticket niet toch geprint hebt en ermee gaat reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen.

U zou hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Het is niet mogelijk om de gegevens op een e-ticket te wijzigen of geld terug te krijgen voor een al gekocht e-ticket. NS kan namelijk niet controleren of u het ticket niet toch geprint hebt en ermee gaat reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen.

U zou hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Welkom op het Serviceforum, an20101989.

Wijzigen kan zolang je de bestelling nog niet hebt afgerond. Een eenmaal afgeronde bestelling kan niet meer worden gewijzigd omdat je dan reeds de mogelijkheid hebt gehad het ticket op te slaan, te printen en te gebruiken. Voor ons is er geen controle mogelijk om daadwerkelijk vast te stellen of het ticket wel of niet is gebruikt. Een E-ticket kan niet worden ingeleverd en worden terugbetaald (te lezen in onze voorwaarden). Wellicht kunnen mijn collega's van de Klantenservice uit coulance iets voor je betekenen. Ik kan je geen toezeggingen doen hierover.
Ja ik begrijp t..jammer..dom van mijzelf ook..had stiekeme hoop omdat ik m als leesticket in mn app had..dat t nog wel kon..volgende keer alerter zijn..Dank je
Reputatie 7
Badge +4
Ik weet niet precies wat u met leesticket bedoelt maar een mobiele ticket mag als enige in de ns-app. Een pdf van een e-ticket is geen geldig kaartje op uw smartphone.

Reageer