beantwoord

Verkeerde datum ingevoerd e-ticket

  • 4 januari 2019
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Bij het invoeren van de reisdatum heb ik ingevuld voor de horecava dat ik dinsdag heen ga maar het blijkt dat ik maandag ga nou is het kaartje al geïmporteerd in mijn ns app kan dit kwaad of kan ik dit nog oplossen?
icon

Beste antwoord door MoDe 4 januari 2019, 23:54

Als het kaartje geopend is dan is er geen oplossing meer. Je kunt de datum niet meer wijzigen en je kunt geen geld terug krijgen. Als je op maandag met het kaartje van dinsdag gaat reizen, kun je een boete krijgen omdat je geen geldig vervoersbewijs hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als het kaartje geopend is dan is er geen oplossing meer. Je kunt de datum niet meer wijzigen en je kunt geen geld terug krijgen. Als je op maandag met het kaartje van dinsdag gaat reizen, kun je een boete krijgen omdat je geen geldig vervoersbewijs hebt.
Welkom bij de Community, Seleo.

De reactie van MoDe klopt inderdaad. Het wijzigen van een ticket kan alleen tijdens het bestelproces. Als deze eenmaal is afgerond kan het ticket niet meer worden gewijzigd. Tickets die reeds geopend/gedownload zijn kunnen niet meer worden ingeleverd voor restitutie helaas.

Reageer