ik heb vandaag een kaartje gekocht voor de trein, maar met een verkeerde datum.. kan ik dit geld terug krijgen?
Vriendelijke groeten,
Rowdy Veldman
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Rowdy en welkom bij de NS Community!
Je had het topic oorspronkelijk geplaatst in de categorie 'Op het station'. Begrijp ik daaruit dat je een fysiek kaartje hebt gekocht bij een balie of kaartautomaat? In dat geval zou een restitutie nog wel mogelijk kunnen zijn, gezien we bij dit soort tickets het gebruik (of gebrek daaraan) kunnen controleren. Het makkelijkste is om met het ticket langs een Service Balie te gaan, je kunt hem dan inleveren en direct het aankoopbedrag terugkrijgen. Als alternatief kun je ook contact op nemen met onze Klantenservice zodra de gekozen reisdatum is verstreken.
Bekijk origineel
Je had het topic oorspronkelijk geplaatst in de categorie 'Op het station'. Begrijp ik daaruit dat je een fysiek kaartje hebt gekocht bij een balie of kaartautomaat? In dat geval zou een restitutie nog wel mogelijk kunnen zijn, gezien we bij dit soort tickets het gebruik (of gebrek daaraan) kunnen controleren. Het makkelijkste is om met het ticket langs een Service Balie te gaan, je kunt hem dan inleveren en direct het aankoopbedrag terugkrijgen. Als alternatief kun je ook contact op nemen met onze Klantenservice zodra de gekozen reisdatum is verstreken.