beantwoord

Verkeerde datum kaartje bestelt

• 23 mei 2019
  • 3 reacties
  • 291 Bekeken

Hallo, ik heb net een kaartje gekocht voor de trein, die heb ik nodig voor morgen maar hij staat op de datum van vandaag. Kan dit nog verandert worden?
icon

Beste antwoord door MoDe 23 mei 2019, 21:45

een eenmaal gekocht e-ticket kan niet meer gewijzigd worden. Ook kan er geen geld terug gegeven worden.
Als je hem nog niet in de app gezet hebt, geopend, gedownload of geprint hebt, zou je nog kunnen kijken of de NS klantenservice iets voor je kan doen. Het snelste gast dit meestal via twitter of facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
een eenmaal gekocht e-ticket kan niet meer gewijzigd worden. Ook kan er geen geld terug gegeven worden.
Als je hem nog niet in de app gezet hebt, geopend, gedownload of geprint hebt, zou je nog kunnen kijken of de NS klantenservice iets voor je kan doen. Het snelste gast dit meestal via twitter of facebook.
Hallo Jaelvanderlinden en welkom bij de NS Community.

De reactie van MoDe is helemaal juist. Via onze Klantenservice kunnen mijn collega's meekijken wat er mogelijk is.
Natuurlijk moet een dergelijke vergissing verholpen kunnen worden. Zeker indien u dit inderdaad meteen hier gemeld heeft.
Mocht het onverhoopt niet lukken, ik help u graag verder.

Reageer