beantwoord

Verkeerde datum ns app

• 3 januari 2019
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goede avond,

Perongeluk heb ik via de ns app een verkeerde datum ingevoerd voor mij reis morgen, ik had de datum van vandaag ingevoerdt,
Hoe kunnen we dit eventueel oplossen .

Met vriendelijkegroet Anton
icon

Beste antwoord door MoDe 3 januari 2019, 23:14

Als het ticket al gedownload hebt, is er geen oplossing meer mogelijk. Maar als je het ticket net gekocht hebt, zou je nog kunnen kijken of de klantenservice bereikbaar via twitter, facebook of telefoon coulant is.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als het ticket al gedownload hebt, is er geen oplossing meer mogelijk. Maar als je het ticket net gekocht hebt, zou je nog kunnen kijken of de klantenservice bereikbaar via twitter, facebook of telefoon coulant is.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Zie dit recente topic voor wat meer info. Eventueel oplossen kan het beste door contact op te nemen met de klantenservice en je situatie uit te leggen.

Klik met name NIET op de link om je kaartje (voor vandaag) op te halen en al je gegevens in te gaan vullen (naam, reisdatum, geboortedatum, traject etc.) want dan krijg je een geldig ticket en is het lastiger om te corrigeren!

Bij bestellen vanuit de app (een enkeltje of retour) schijnen er dus vaker problemen te zijn met de datum/gekozen reis!

Als je dus een reis plant voor morgen (4 januari) en daar een ticket voor bestelt in de app, krijg je ineens een ticket voor vandaag? Dat is dan wel een dingetje...
Hallo Ns112, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit niet helemaal goed is gegaan. Ik zie dat de andere leden je al van een advies hebben voorzien. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's?

Ik heb gisteravond een kaartje besteld voor aankomende woensdag, maar hij is voor gisteren besteld. Ik ging er vanuit dat het goed ging, dus ik lette niet echt meer op de datum. 
Het is besteld om 23.00 ‘s avonds, dus het zou sowieso niet kunnen met de avondklok. 
Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou het wel proberen bij Klantenservice. Het recht heeft u nooit, maar wellicht komt men u gezien uw omstandigheden tegemoet. U heeft wat uit te leggen, dus bellen is handiger. 030 7515155.

Het principe is dat fraude en oplichting niet mogelijk, dan wel heel erg onwaarschijnlijk moeten  zijn. 

Reageer