beantwoord

Verkeerde datum op combi-ticket

• 25 July 2015
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Hoi,

Dinsdag vertrek ik vanaf Eindhoven AirPort naar Malaga. Ik ga met de trein en had daarvoor een combi-ticket gekocht voor de heen en de terugreis.

Ik kreeg de codes binnen en heb op de eerste code gedrukt die ik binnenkreeg met in gedachten dat dit de vertrekdag was. Achteraf zag ik dat dit de aankomstdag was. Dus nu heb ik 2 tickets die dezelfde dag hebben namelijk 28/7/2015.
Maar ik ga niet naar Eindhoven met de trein en dan de shuttlebus om diezelfde dag weer terug te komen.
Ik kan deze dus niet gebruiken, ook al zei iemand die best heel onbeschoft was en op een bepaald moment de telefoon ophing dat ik er wel mee kon rijden. Dat het zelfs zo was dat iemand anders dan ik ermee kon rijden.
Is er nu echt geen enkele mogelijkheid om dit te veranderen? Ik kan aantonen met mijn vliegtickets die ook op naam staan dat ik pas 10 aug terug kom en niet op 28/7

Groetjes,

Ilse
icon

Beste antwoord door Ilse Janssens 25 July 2015, 12:59

Probleem is opgelost heb even naar de klantendienst gebeld en ze hebben het voor mij netjes opgelost. Dank je dikke pluim.
Bekijk origineel

2 reacties

Probleem is opgelost heb even naar de klantendienst gebeld en ze hebben het voor mij netjes opgelost. Dank je dikke pluim.
Hoi Ilse,

Wat fijn dat het zo snel is opgelost, goed om te horen!

Reageer