beantwoord

verkeerde datum op e-ticket

• 15 juli 2015
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

Wij hebben per abuis een verkeerde datum ingevuld op de eticket ,hoe verander ik die??
icon

Beste antwoord door Loes 15 juli 2015, 22:07

Wij hebben per abuis een verkeerde datum ingevuld op de eticket ,hoe verander ik die??

In ieder geval deze niet downloaden en direct met de klantenservice bellen. Als u ze download, kan NS weinig meer betekenen. De klantenservice is bereikbaar op 030-7515155 en is 24/7 bereikbaar, net als op Twitter op NS_Online.
Bekijk origineel

2 reacties

In ieder geval deze niet downloaden en direct met de klantenservice bellen. Als u ze download, kan NS weinig meer betekenen. De klantenservice is bereikbaar op 030-7515155 en is 24/7 bereikbaar, net als op Twitter op NS_Online.
Badge

Eri, welkom op het forum. Heb je het e-ticket al gedownload? Wat Loes aangeeft, klopt. Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Maar als het e-ticket gedownload is, kunnen wij de datum niet meer voor je wijzigen. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer