beantwoord

verkeerde datum op e-ticket

• 2 januari 2020
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Ik ga morgen met mijn vriendinnen naar Enschede toe en ik heb geen datum ingevuld en dus is de datum en tijd van vandaag gebruikt wat moet ik doen 

icon

Beste antwoord door Thom 2 januari 2020, 22:30

Ik maak u niet blij, maar als een e-ticket eenmaal is gedownload, is er normaal niets meer aan te doen. U kunt Klantenservice bellen, 030 7515155, maar succes is niet gegarandeerd. Wie weet als het aantoonbaar laat vandaag is besteld. Ze zijn er 24 uur per dag, u kunt nu ook bellen. Via sociale media gaat het soms sneller.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik maak u niet blij, maar als een e-ticket eenmaal is gedownload, is er normaal niets meer aan te doen. U kunt Klantenservice bellen, 030 7515155, maar succes is niet gegarandeerd. Wie weet als het aantoonbaar laat vandaag is besteld. Ze zijn er 24 uur per dag, u kunt nu ook bellen. Via sociale media gaat het soms sneller.

Reputatie 5

Een nogal verwarrend bericht.

“Ik heb geen datum ingevuld en dus is de datum en tijd van vandaag gebruikt” 

Hoezo? Als je geen datum invult dan kan je alsnog een nieuwe datum invullen? Of is gisteren de datum van gisteren ingevuld? In dat geval moet je een nieuw kaartje aanschaffen mocht je vandaag willen reizen.

Reageer