beantwoord

verkeerde datum op e-ticket

  • 20 februari 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Goedenmorgen,

Ik heb per ongeluk de verkeerde datum op mijn e-ticket gezet en ik heb hem nog niet gedownload, zou hier toevallig nog wat mee kunnen?

Groetjes,

Nienke

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 februari 2020, 07:19

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te zien wat de mogelijkheden zijn. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Wellicht ten overvloede: download het ticket niet voordat u contact opneemt met de klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te zien wat de mogelijkheden zijn. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Wellicht ten overvloede: download het ticket niet voordat u contact opneemt met de klantenservice.

Reageer