ik zei tegen de dame die erachter zat een enkel kaartje naar herzele(België)
voor morgen de 26ste en een uitdraai alstublieft
herzele kon ze niet vinden dus ze maakt een kaartje naar Brussel-zuid en een uitdraai 48 euro
volgende dag de 26ste dus wilde ik door de poortjes naar de trein
lukte het niet er kwam nog iemand erbij en die keek op het kaartje
wat denk je staat dus 25 januari op maar de uitdraai stond op de 26ste
dus ik naar het loket en leg de situatie uit hoe het zat ik kon onmogelijk mijn geld terug krijgen
enige optie was weer kaartje kopen van 48 euro en dan je geld terug smeken bij de NS
ik moest in vervolg maar opletten en controleren zei ze
is het mijn fout of die van haar dat verkeerde kaartje
nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn geld zo snel mogelijk terug
van die 48 euro kan ik een week van eten
met vriendelijke groet
Beste antwoord door Thomas NS
Als terugkoppeling op de vraag van Elvisia:
Zij heeft twee tickets voor dezelfde reis waarbij ik constateerde dat volledige restitutie van het onjuiste ticket op zijn plaats was. Ik heb haar de volledige kosten van het ticket van 25 januari teruggegeven.
Bedankt voor het duidelijk doorgeven, en ik hoop dat dit niet vaker zal gebeuren.
Bekijk origineel
Zij heeft twee tickets voor dezelfde reis waarbij ik constateerde dat volledige restitutie van het onjuiste ticket op zijn plaats was. Ik heb haar de volledige kosten van het ticket van 25 januari teruggegeven.
Bedankt voor het duidelijk doorgeven, en ik hoop dat dit niet vaker zal gebeuren.