beantwoord

Verkeerde datum op het treinkaartje

• 26 januari 2017
  • 6 reacties
  • 270 Bekeken

25 januari heb ik een kaartje in Almere-stad stadion gekocht
ik zei tegen de dame die erachter zat een enkel kaartje naar herzele(België)
voor morgen de 26ste en een uitdraai alstublieft
herzele kon ze niet vinden dus ze maakt een kaartje naar Brussel-zuid en een uitdraai 48 euro
volgende dag de 26ste dus wilde ik door de poortjes naar de trein
lukte het niet er kwam nog iemand erbij en die keek op het kaartje
wat denk je staat dus 25 januari op maar de uitdraai stond op de 26ste
dus ik naar het loket en leg de situatie uit hoe het zat ik kon onmogelijk mijn geld terug krijgen
enige optie was weer kaartje kopen van 48 euro en dan je geld terug smeken bij de NS
ik moest in vervolg maar opletten en controleren zei ze
is het mijn fout of die van haar dat verkeerde kaartje
nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn geld zo snel mogelijk terug
van die 48 euro kan ik een week van eten
met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 januari 2017, 23:03

Als terugkoppeling op de vraag van Elvisia:

Zij heeft twee tickets voor dezelfde reis waarbij ik constateerde dat volledige restitutie van het onjuiste ticket op zijn plaats was. Ik heb haar de volledige kosten van het ticket van 25 januari teruggegeven.

Bedankt voor het duidelijk doorgeven, en ik hoop dat dit niet vaker zal gebeuren.
Bekijk origineel

6 reacties

Dat lijkt me een zaak voor een moderator. Ik hoop dat er snel reactie komt.
Een ontzettend vervelende situatie zeg.
Reputatie 7
Hallo Elvisia, en welkom op het NS Serviceforum.

Wat ontzettend vervelend dat je tweemaal dit bedrag hebt moeten betalen. Dat zal een vreemde en onaangename verrassing geweest zijn bij het inchecken.
Ik neem dit graag voor je in behandeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw NAW-gegevens, geboortedatum en jouw IBAN-rekeningnummer? Dit doe je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

De afbeelding was nodig, maar ik heb deze uit het openbare bericht verwijderd, om jouw eigen privacy en eventueel misbruik te voorkomen.
Mijn vraag is in behandeling door Thomas NS

fijn dat er mensen zijn die willen helpen Bedankt alvast
Reputatie 7
Als terugkoppeling op de vraag van Elvisia:

Zij heeft twee tickets voor dezelfde reis waarbij ik constateerde dat volledige restitutie van het onjuiste ticket op zijn plaats was. Ik heb haar de volledige kosten van het ticket van 25 januari teruggegeven.

Bedankt voor het duidelijk doorgeven, en ik hoop dat dit niet vaker zal gebeuren.
huh heb je het al voor elkaar Thomas ?
Boekingsdatum:
30/01/2017
Valutadatum:
30/01/2017
Bedrag:
48,70 EUR
Boodschap:

STORTING VAN NL89 ABNA 0476 9588 22 NS GROEP NSR CUST SERV Restitutie NS 0551892247 REF. : 2028647497 🙂

Reageer