beantwoord

Verkeerde datum op ticket uit automaat

  • 21 mei 2017
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

DE automaat geeft een venster 'vertrek vandaag'' Omdat ik morgen wil reizen heb ik dat niet ingetoetst. DAT HAD DUS WELGEMOETEN!
hOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG? zEEVAARDER
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 22 mei 2017, 10:43

Welkom op het NS Serviceforum AZeevaarder. Als ik het goed begrijp heb je een éénmalige chipkaart aangeschaft bij een kaartautomaat met de verkeerde datum. Ik neem aan dat je ondertussen ook een kaartje hebt voor de goede datum. Bewaar beide tickets goed. Je kan dan contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via telefoon (030 751 51 55). De nummers die op het kaartje staan (beginnend met een aantal nullen) kun je dan doorgeven zodat we kunnen controleren of er met de kaartjes in- en uitgecheckt zijn. Dan is er wellicht een oplossing mogelijk. Laat je even weten of het gelukt is?

Een volgende keer is het misschien een optie voor je om een eticket of mobile ticket aan te schaffen.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum AZeevaarder. Als ik het goed begrijp heb je een éénmalige chipkaart aangeschaft bij een kaartautomaat met de verkeerde datum. Ik neem aan dat je ondertussen ook een kaartje hebt voor de goede datum. Bewaar beide tickets goed. Je kan dan contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via telefoon (030 751 51 55). De nummers die op het kaartje staan (beginnend met een aantal nullen) kun je dan doorgeven zodat we kunnen controleren of er met de kaartjes in- en uitgecheckt zijn. Dan is er wellicht een oplossing mogelijk. Laat je even weten of het gelukt is?

Een volgende keer is het misschien een optie voor je om een eticket of mobile ticket aan te schaffen.

Reageer