beantwoord

verkeerde datum op treinticket

• 26 november 2018
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb net een treinticket online besteld en betaald. Helaas ben ik vergeten de datum op a.s. vrijdag te zetten. Het ticket staat op vandaag. Maar ik zal vandaag het ticket niet gebruiken. Kan het ticket naar de juiste datum gezet worden?
icon

Beste antwoord door Denice NS 26 november 2018, 10:30

Hoi Clauf. Welkom bij de Community.

Helaas kan een E-ticket niet meer worden gewijzigd zodra de bestelling is afgerond. Wijzigen is alleen mogelijk tijdens de bestelling. Je ticket inleveren en restitutie aanvragen is alleen mogelijk als het ticket niet is geopend/gedownload. Alleen dan kan worden vastgesteld dat je het ticket niet hebt gebruikt. We maken het ticket dan onbruikbaar en storten het geld terug op je rekening. Restitutie kan je, als je het ticket dus nog niet hebt geopend, aanvragen via onze Klantenservice. Als het ticket al is geopend vervalt de mogelijkheid tot restitutie omdat wij niet meer kunnen controleren of het ticket wel/niet is gebruikt.
Bekijk origineel

2 reacties

Helaas is dit niet mogelijk als het ticket al geopend is. Het ticket is alleen op de aangegeven datum te gebruiken.
Hoi Clauf. Welkom bij de Community.

Helaas kan een E-ticket niet meer worden gewijzigd zodra de bestelling is afgerond. Wijzigen is alleen mogelijk tijdens de bestelling. Je ticket inleveren en restitutie aanvragen is alleen mogelijk als het ticket niet is geopend/gedownload. Alleen dan kan worden vastgesteld dat je het ticket niet hebt gebruikt. We maken het ticket dan onbruikbaar en storten het geld terug op je rekening. Restitutie kan je, als je het ticket dus nog niet hebt geopend, aanvragen via onze Klantenservice. Als het ticket al is geopend vervalt de mogelijkheid tot restitutie omdat wij niet meer kunnen controleren of het ticket wel/niet is gebruikt.

Reageer