Beste antwoord door Denice NS
Hoi Clauf. Welkom bij de Community.
Helaas kan een E-ticket niet meer worden gewijzigd zodra de bestelling is afgerond. Wijzigen is alleen mogelijk tijdens de bestelling. Je ticket inleveren en restitutie aanvragen is alleen mogelijk als het ticket niet is geopend/gedownload. Alleen dan kan worden vastgesteld dat je het ticket niet hebt gebruikt. We maken het ticket dan onbruikbaar en storten het geld terug op je rekening. Restitutie kan je, als je het ticket dus nog niet hebt geopend, aanvragen via onze Klantenservice. Als het ticket al is geopend vervalt de mogelijkheid tot restitutie omdat wij niet meer kunnen controleren of het ticket wel/niet is gebruikt.
Bekijk origineel
Helaas kan een E-ticket niet meer worden gewijzigd zodra de bestelling is afgerond. Wijzigen is alleen mogelijk tijdens de bestelling. Je ticket inleveren en restitutie aanvragen is alleen mogelijk als het ticket niet is geopend/gedownload. Alleen dan kan worden vastgesteld dat je het ticket niet hebt gebruikt. We maken het ticket dan onbruikbaar en storten het geld terug op je rekening. Restitutie kan je, als je het ticket dus nog niet hebt geopend, aanvragen via onze Klantenservice. Als het ticket al is geopend vervalt de mogelijkheid tot restitutie omdat wij niet meer kunnen controleren of het ticket wel/niet is gebruikt.