beantwoord

verkeerde datum treinkaartje

  • 1 februari 2016
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

heb een kaartje besteld en betaald via internet alleen heb ik stom de datum van vandaag zondag geselecteerd maar ik reis morgen maandag iemand enig idee hoe ik nu moet handelen
icon

Beste antwoord door Thom 1 februari 2016, 01:09

U kunt de ticket zelf helaas niet meer veranderen. Een e-ticket is handig maar ook fraudegevoelig. Ik denk dat het wijs is nu even met Klantenservice te bellen, 030- 7515155. Ze zijn er dag en nacht, lokaal tarief. Wie weet zijn ze u ter wille, als u er bijvoorbeeld redelijkerwijs niet mee heeft kunnen reizen op zondag. Ik ken uw moment van bestellen natuurlijk niet. Het is het proberen waard. Ze kunnen vrij veel dingen nagaan. Normaal kan het veranderen niet en daar is men verder ook niet makkelijk in. Mogelijk wordt er echter met een schuin oog naar de (on)mogelijkheid van fraude gekeken. Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U kunt de ticket zelf helaas niet meer veranderen. Een e-ticket is handig maar ook fraudegevoelig. Ik denk dat het wijs is nu even met Klantenservice te bellen, 030- 7515155. Ze zijn er dag en nacht, lokaal tarief. Wie weet zijn ze u ter wille, als u er bijvoorbeeld redelijkerwijs niet mee heeft kunnen reizen op zondag. Ik ken uw moment van bestellen natuurlijk niet. Het is het proberen waard. Ze kunnen vrij veel dingen nagaan. Normaal kan het veranderen niet en daar is men verder ook niet makkelijk in. Mogelijk wordt er echter met een schuin oog naar de (on)mogelijkheid van fraude gekeken. Succes!

Reageer