beantwoord

Verkeerde datumingevuld op een e-ticket

  • 10 mei 2015
  • 3 reacties
  • 675 Bekeken

Goedendag,

Zoals ik bij het forum lees, zijn er veel cliënten van de ns met hetzelfde probleem van me, aan welke lees ik veel verschillende reacties van de medewerkers van de ns.

Ik had vorige week twee kaartjes voor een dagje uit gekocht. Tijdens het invullen van de data, heb ik jammer genoeg een verkeerde data van een kaartje ingedrukt.

Natuurlijk heb ik meteen contact met de klantenservice opgenomen, en ik hoorde het antwoord van de medewerker dat er was niets meer aan te doen om het probleem op te lossen en dat de geld van mijn kaartje verloren waren.

Ik moest weg en ik heb natuurlijk een andere kaart gekocht. De dag later ging op het serviceforum aan het kijken, en zoals boven geschreven heb ik gezien dat veel andere cliënten hetzelfde situatie van me hebben gehad, met verschillende reacties van de medewerkers van de ns.

Nu zit ik met die kaart dat nog geldig is. Op die dag zal ik bij een andere kant van Nederland zijn van waar ik het trein kaartje besteld hebt. Dit kan ik ook aantonen met factuur waar ik aan het logeren ben en kaartjes van openbaar vervoer waar ik heen moet.

Mijn vraag is: hoe kunnen we aub dat oplossen, voor een dienst dat ik geen vruchtgebruik zal genieten en bovendien dat ik geen bedoeling heb om de ns op te lichten?

Gaarne ontvang ik een reactie van de ns met veel vertrouwen hierop.

Met vriendelijke groeten.
Massimo
icon

Beste antwoord door Leny NS 11 mei 2015, 10:57

Goedendag,



Zoals ik bij het forum lees, zijn er veel cliënten van de ns met hetzelfde probleem van me, aan welke lees ik veel verschillende reacties van de medewerkers van de ns.



Ik had vorige week twee kaartjes voor een dagje uit gekocht. Tijdens het invullen van de data, heb ik jammer genoeg een verkeerde data van een kaartje ingedrukt.



Natuurlijk heb ik meteen contact met de klantenservice opgenomen, en ik hoorde het antwoord van de medewerker dat er was niets meer aan te doen om het probleem op te lossen en dat de geld van mijn kaartje verloren waren.



Ik moest weg en ik heb natuurlijk een andere kaart gekocht. De dag later ging op het serviceforum aan het kijken, en zoals boven geschreven heb ik gezien dat veel andere cliënten hetzelfde situatie van me hebben gehad, met verschillende reacties van de medewerkers van de ns.



Nu zit ik met die kaart dat nog geldig is. Op die dag zal ik bij een andere kant van Nederland zijn van waar ik het trein kaartje besteld hebt. Dit kan ik ook aantonen met factuur waar ik aan het logeren ben en kaartjes van openbaar vervoer waar ik heen moet.



Mijn vraag is: hoe kunnen we aub dat oplossen, voor een dienst dat ik geen vruchtgebruik zal genieten en bovendien dat ik geen bedoeling heb om de ns op te lichten?



Gaarne ontvang ik een reactie van de ns met veel vertrouwen hierop.

Met vriendelijke groeten.

Massimo




Massimo, welkom op het forum. Het e-ticket is een fraudegevoelig product. Bij het invullen van een verkeerde reisdatum, kunnen wij dit niet meer voor je corrigeren. Maar als ik het goed begrijp heb je een andere treinkaart gekocht. Wat je kan doen, is je verzoek schriftelijk indienen + originele treinkaart meesturen en het ordernummer van je E-ticket. Dit mag naar NS klantenservice, postbus 2372, postcode 3500 GJ in Utrecht. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Goedendag,

Zoals ik bij het forum lees, zijn er veel cliënten van de ns met hetzelfde probleem van me, aan welke lees ik veel verschillende reacties van de medewerkers van de ns.

Ik had vorige week twee kaartjes voor een dagje uit gekocht. Tijdens het invullen van de data, heb ik jammer genoeg een verkeerde data van een kaartje ingedrukt.

Natuurlijk heb ik meteen contact met de klantenservice opgenomen, en ik hoorde het antwoord van de medewerker dat er was niets meer aan te doen om het probleem op te lossen en dat de geld van mijn kaartje verloren waren.

Ik moest weg en ik heb natuurlijk een andere kaart gekocht. De dag later ging op het serviceforum aan het kijken, en zoals boven geschreven heb ik gezien dat veel andere cliënten hetzelfde situatie van me hebben gehad, met verschillende reacties van de medewerkers van de ns.

Nu zit ik met die kaart dat nog geldig is. Op die dag zal ik bij een andere kant van Nederland zijn van waar ik het trein kaartje besteld hebt. Dit kan ik ook aantonen met factuur waar ik aan het logeren ben en kaartjes van openbaar vervoer waar ik heen moet.

Mijn vraag is: hoe kunnen we aub dat oplossen, voor een dienst dat ik geen vruchtgebruik zal genieten en bovendien dat ik geen bedoeling heb om de ns op te lichten?

Gaarne ontvang ik een reactie van de ns met veel vertrouwen hierop.
Met vriendelijke groeten.
Massimo


Massimo, welkom op het forum. Het e-ticket is een fraudegevoelig product. Bij het invullen van een verkeerde reisdatum, kunnen wij dit niet meer voor je corrigeren. Maar als ik het goed begrijp heb je een andere treinkaart gekocht. Wat je kan doen, is je verzoek schriftelijk indienen + originele treinkaart meesturen en het ordernummer van je E-ticket. Dit mag naar NS klantenservice, postbus 2372, postcode 3500 GJ in Utrecht. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Leny,
Van harte bedankt van je snelle reactie.
Zal ik het zo spoed mogelijk doen.

Met vriendelijke groeten,
Massimo
Goedendag,

Zoals ik bij het forum lees, zijn er veel cliënten van de ns met hetzelfde probleem van me, aan welke lees ik veel verschillende reacties van de medewerkers van de ns.

Ik had vorige week twee kaartjes voor een dagje uit gekocht. Tijdens het invullen van de data, heb ik jammer genoeg een verkeerde data van een kaartje ingedrukt.

Natuurlijk heb ik meteen contact met de klantenservice opgenomen, en ik hoorde het antwoord van de medewerker dat er was niets meer aan te doen om het probleem op te lossen en dat de geld van mijn kaartje verloren waren.

Ik moest weg en ik heb natuurlijk een andere kaart gekocht. De dag later ging op het serviceforum aan het kijken, en zoals boven geschreven heb ik gezien dat veel andere cliënten hetzelfde situatie van me hebben gehad, met verschillende reacties van de medewerkers van de ns.

Nu zit ik met die kaart dat nog geldig is. Op die dag zal ik bij een andere kant van Nederland zijn van waar ik het trein kaartje besteld hebt. Dit kan ik ook aantonen met factuur waar ik aan het logeren ben en kaartjes van openbaar vervoer waar ik heen moet.

Mijn vraag is: hoe kunnen we aub dat oplossen, voor een dienst dat ik geen vruchtgebruik zal genieten en bovendien dat ik geen bedoeling heb om de ns op te lichten?

Gaarne ontvang ik een reactie van de ns met veel vertrouwen hierop.
Met vriendelijke groeten.
Massimo


Massimo, welkom op het forum. Het e-ticket is een fraudegevoelig product. Bij het invullen van een verkeerde reisdatum, kunnen wij dit niet meer voor je corrigeren. Maar als ik het goed begrijp heb je een andere treinkaart gekocht. Wat je kan doen, is je verzoek schriftelijk indienen + originele treinkaart meesturen en het ordernummer van je E-ticket. Dit mag naar NS klantenservice, postbus 2372, postcode 3500 GJ in Utrecht. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.


Want dan kan je niet frauderen als je een andere treinkaart er bij koopt ? Apart.

Reageer