beantwoord

Verkeerde e-ticket besteld!

• 4 juni 2019
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

Hey, ik heb net online een kaartje besteld van Amsterdam Centraal naar Utrechr met meereiskorting. Maar ik zie nu pas dat dit alleen geldig is in de daluren. Kan ik miss dit kaartje teruggeven?
icon

Beste antwoord door Emma NS 4 juni 2019, 17:45

Beste Lune32, welkom bij onze Community!

Oei, dat zijn altijd net onhandige situaties. In sommige gevallen kun je het geld terugkrijgen of een vervangende couponcode krijgen. De voorwaarde is dat je de e-ticket niet hebt gedownload en ook nog niet hebt geladen op je mobiel. Op het moment dat je dit wel hebt gedaan, kun je helaas geen geld terug krijgen. Wij kunnen dan namelijk niet meer controleren of de e-ticket wel of niet wordt gebruikt. Mocht je dit nou nog niet hebben gedaan, dan kunnen wij kijken naar een vorm van terugbetaling. Hiervoor dien je dan contact op te nemen met onze Klantenservice! Vergeet je dan niet je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres, ordernummer en IBAN mee te sturen? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
e-tickets kunnen na aankoop niet meer gewijzigd worden. Ook kun je geen geld terug krijgen.
Neem contact op met de klantenservice telefonisch, via twitter, facebook of chat. Mogelijk kunnen zij toch iets voor je doen.
Beste Lune32, welkom bij onze Community!

Oei, dat zijn altijd net onhandige situaties. In sommige gevallen kun je het geld terugkrijgen of een vervangende couponcode krijgen. De voorwaarde is dat je de e-ticket niet hebt gedownload en ook nog niet hebt geladen op je mobiel. Op het moment dat je dit wel hebt gedaan, kun je helaas geen geld terug krijgen. Wij kunnen dan namelijk niet meer controleren of de e-ticket wel of niet wordt gebruikt. Mocht je dit nou nog niet hebben gedaan, dan kunnen wij kijken naar een vorm van terugbetaling. Hiervoor dien je dan contact op te nemen met onze Klantenservice! Vergeet je dan niet je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres, ordernummer en IBAN mee te sturen? 🙂

Reageer