beantwoord

Verkeerde kaartje gekocht

• 4 februari 2017
  • 2 reacties
  • 791 Bekeken

Hallo, ik heb vandaag 04-02-2017 een dagretour gekocht. Ik heb jammer genoeg met de haast om de bus nog te halen niet gelet op de datum! Hierdoor is die vandaag geldig terwijl die pas aankomende dinsdag nodig is. Ik ben hier pas om 9 uur in de avond achter gekomen. Hij zal niet woren gebruikt en ik zal een nieuwe kopen voor dinsdag morgen. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen ?
icon

Beste antwoord door Slidestops 4 februari 2017, 23:40

Eenmaal een e-ticket gekocht dan kun je die niet meer ruilen of wijzigen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Eenmaal een e-ticket gekocht dan kun je die niet meer ruilen of wijzigen.
Welkom op het forum LodewijkBeijer! Zoals Slidestops al aangeeft, kan een eenmaal gekocht e-ticket niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. We kunnen namelijk niet controleren of je wel of niet van het e-ticket gebruik gaat maken. Indien je een dagretour hebt gekocht in de vorm van een eenmalige chipkaart, dan is restitutie alleen mogelijk indien je er niet mee hebt in- en uitgecheckt. In het laatste geval wil ik je aanraden om contact op te nemen met de klantenservice voor restitutie. Je kunt de klantenservice bereiken via het het telefoonnummer 030 - 751 51 551, Twitter, Facebook of Chat. De reactiesnelheid ligt bij deze kanalen het hoogst.

Reageer