beantwoord

verkeerde naam

  • 16 May 2022
  • 9 reacties
  • 763 Bekeken

We hebben een meermanskaart voor 8 personen. 1 van de namen is verkeerd vermeld op de ticket Wat kunnen we hieraan doe?

icon

Beste antwoord door Thom 16 May 2022, 15:50

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

Alle gegevens op de pas moeten exact kloppen, anders is hij ongeldig. U moet zelfs een nieuwe pas aanvragen, normaal gesproken worden daar geen kosten voor in rekening gebracht.

Welles, en daar rekenen ze gewoon € 11 voor, zie https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-vernieuwen-en-beeindigen/gegevens-op-kaart-zijn-onjuist.htm

Wellicht dat bellen met 0900 0980 je een betere oplossing biedt. Als er Brik staat i.p.v. Brink dan lekker zo laten natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +4

Alle gegevens op de pas moeten exact kloppen, anders is hij ongeldig. U moet zelfs een nieuwe pas aanvragen, normaal gesproken worden daar geen kosten voor in rekening gebracht.

Het betreft mijn ov pas!

Reputatie 7
Badge

Wat voor pasje?

Ik heb mijn pasje ontvangen maar er staat een verkeerde naam op. Kan ik een nieuwe pas aanvragen?

Reputatie 7
Badge +4

Niks aan de hand.

Ja er staat 1 lekker verkeerd ipv Brik staat er Brink Dus dan laten we het zo!

Een spelfout zal niet zo'n probleem zijn maar iemand anders laten meereizen wel.

Reputatie 7
Badge +4

Welke fout is precies gemaakt? De naam op de ticket en die van het ID moet gelijk zijn in principe. Een spelfout is doorgaans geen probleem.

Reageer