We hebben een meermanskaart voor 8 personen. 1 van de namen is verkeerd vermeld op de ticket Wat kunnen we hieraan doe?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelWe hebben een meermanskaart voor 8 personen. 1 van de namen is verkeerd vermeld op de ticket Wat kunnen we hieraan doe?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelAlle gegevens op de pas moeten exact kloppen, anders is hij ongeldig. U moet zelfs een nieuwe pas aanvragen, normaal gesproken worden daar geen kosten voor in rekening gebracht.
Welles, en daar rekenen ze gewoon € 11 voor, zie https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-vernieuwen-en-beeindigen/gegevens-op-kaart-zijn-onjuist.htm
Wellicht dat bellen met 0900 0980 je een betere oplossing biedt. Als er Brik staat i.p.v. Brink dan lekker zo laten natuurlijk.
Alle gegevens op de pas moeten exact kloppen, anders is hij ongeldig. U moet zelfs een nieuwe pas aanvragen, normaal gesproken worden daar geen kosten voor in rekening gebracht.
Het betreft mijn ov pas!
Ik heb mijn pasje ontvangen maar er staat een verkeerde naam op. Kan ik een nieuwe pas aanvragen?
Ja er staat 1 lekker verkeerd ipv Brik staat er Brink Dus dan laten we het zo!
Een spelfout zal niet zo'n probleem zijn maar iemand anders laten meereizen wel.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.