beantwoord

Verkeerde naam op e ticket

  • 17 mei 2015
  • 3 reacties
  • 1548 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heb net twee keer dezelfde naam en geboortedatum ingevuld op e ticket. Kan ik dit nog wijzigen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 17 mei 2015, 20:35

Dat kan alleen als u een van de twee e-tickets nog niet geopend of gedownload hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Dat kan alleen als u een van de twee e-tickets nog niet geopend of gedownload hebt.
Als u nu twee volledig identieke e-tickets hebt besteld dan neem ik aan dat een NS-medewerker, als deze maandag uw vraag ziet, bereid zal zijn de kosten van een van deze tickets te restitueren. Er kan immers slechts met een van beiden worden gereisd.
Er kan immers slechts met een van beiden worden gereisd.

Dat niet, maar als dezelfde persoon twee keer zou willen reizen, kan dat net zo goed door hetzelfde ticket twee keer af te drukken.

Reageer