Skip to main content

Ik heb sinds december een abonnement voor een fietskluis. Hiervoor heb ik een verkeerde sleutel ontvangen waardoor het me tot op heden niet gelukt is de kluis te openen. 
meerdere malen heb ik telefonisch en ook via de website hulp gevraagd, maar wordt telefonisch steeds weer doorverbonden naar andere medewerkers die ook niet weten wat te doen. 
 

via de website inmiddels ook meerdere malen het formulier ingevuld, maar nooit geen enkele reactie ontvangen. 
 

help me aub aan de juiste sleutel

Welkom op onze NS Community Rogier30. Wat frustrerend dat je je antwoord niet lijkt te krijgen! Ik heb je even een privébericht gestuurd om dit wat verder te onderzoeken.


Zou iemand aub kunnen helpen de juiste sleutel te ontvangen?

Nu betaal ik voor een kluis waar ik tot op heden geen gebruik van kan maken!!


Zou iemand aub kunnen helpen de juiste sleutel te ontvangen?

Nu betaal ik voor een kluis waar ik tot op heden geen gebruik van kan maken!!

Heb je op het privebericht van Laura geantwoord? Zag ook dat je dezelfde vraag op X hebt gesteld. Heb je daar een DM gestuurd?


Jazeker, maar helaas is het daarna stil gebleven. 
maar gisteren later op de dag via X geholpen door een medewerker van NS. Krijg de juiste sleutel opgestuurd gelukkig


Jazeker, maar helaas is het daarna stil gebleven. 
maar gisteren later op de dag via X geholpen door een medewerker van NS. Krijg de juiste sleutel opgestuurd gelukkig

Dat het daarna stil is gebleven vind ik zeer teleurstellend. Maar goed ik hoop dat je nu de juiste sleutel krijgt. We hebben hier te maken met NS en daar gaat helaas veel fout. 

 

Het is ook niet de eerste keer dat dit soort simpele dingen verkeerd gaan.

 

En deze is ook wel leuk

 

 

Ga er vooral niet vanuit dat NS leert van de fouten uit het verleden.


Reageer