beantwoord

verkeerde stad ingevuld etickets

• 23 juli 2019
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

e tickets gekocht verkeerde stad ingevuld kan ik dit nog wijzigen
icon

Beste antwoord door Laura NS 23 juli 2019, 20:39

Hoi willie22 en welkom op onze NS Community! Wat Thom en Robert B zeggen klopt allebei! Mocht jij je ticket nu nog niet hebben gedownload, blijf dan ook helemaal van de links af. Stuur in dat geval een bericht naar onze klantenservice of bel even met 030-75 15 155. Dan gaat mijn collega kijken naar de mogelijkheden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u ze eenmaal heeft gedownload, zijn de kaarten niet meer te wijzigen, helaas. U kunt vaak het beste de reis toch maar maken, anders is alles weg.
Badge +3
Als de stad op een traject ligt (je hebt bijv. Maastricht - Den Helder ingevuld) dan mag je gewoon Eindhoven - Amsterdam reizen (en terug).

Voor de rest wat Thom zegt. Na reisdatum en traject en naam reiziger kiezen krijg je een geldig ticket, dat niet meer veranderd kan worden. Hooguit als je dat nog via een link 'Zo haalt u uw tickets op' nog niet gedaan hebt.
Hoi willie22 en welkom op onze NS Community! Wat Thom en Robert B zeggen klopt allebei! Mocht jij je ticket nu nog niet hebben gedownload, blijf dan ook helemaal van de links af. Stuur in dat geval een bericht naar onze klantenservice of bel even met 030-75 15 155. Dan gaat mijn collega kijken naar de mogelijkheden.

Reageer