beantwoord

verkeerde station bij eticket en al geactiveerd.

• 28 december 2019
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Gister heb ik 2 e-tickets gekocht van Sittard naar Amsterdam Centraal , hoewel het eigenlijk de bedoeling was dat ik 1 ticket had van Sittard naar Amsterdam en 1 ticket van Amsterdam terug naar Sittard. Ik weet niet wat ik moet doen, en heb ookal gechat en gebeld met de ns maar beiden zeiden wat anders.

icon

Beste antwoord door Sanne NS 28 december 2019, 13:13

Hoi Flooor en welkom op de NS Community! 

Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan met het verzilveren van e-tickets en je dan ook nog eens verschillende informatie krijgt. Ik wil je gelijk aangeven, dat als je de tickets hebt geopend en afgehaald, wij in principe niks voor je kunnen betekenen. Ik wil graag even met je mee kijken of ik misschien iets voor je kan doen. Stuur je mij een privébericht met hierin je ordernummer en e-mailadres? 

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Flooor en welkom op de NS Community! 

Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan met het verzilveren van e-tickets en je dan ook nog eens verschillende informatie krijgt. Ik wil je gelijk aangeven, dat als je de tickets hebt geopend en afgehaald, wij in principe niks voor je kunnen betekenen. Ik wil graag even met je mee kijken of ik misschien iets voor je kan doen. Stuur je mij een privébericht met hierin je ordernummer en e-mailadres? 

Reputatie 5
Badge

Door gewoon die chipkaart te gebruiken betaal je hetzelfde zonder dit gedoe en enkel pas als je echt op reis gaat. Wel is het een dure reis-er is nu ook een actie voor 2 enkeltjes voor rond de 25 eur, at zou pakken goedkoper zijn geweest-althans als je buiten de spits kan reizen. Op treinreiziger staan alle lopende acties van dat soort.

Goedenavond, ik heb een kaartje gekocht voor morgen en geactiveerd maar per ongeluk het verkeerde station geselecteerd , nu gaat mijn zoon naar Amsterdam maar ik naar Amersfoort. het is de bedoeling dat we samen naar Amsterdam gaan. kan deze nog worden omgezet?

Reputatie 7
Badge +4

E-tickets kunnen niet meer worden omgezet als ze eenmaal zijn gedownload. Er is geen mogelijkheid toe in de praktijk. 

Amersfoort is dus ook niet meer in Amsterdam te veranderen. Jammer, maar helaas. Vroeger kon dit wel, maar er werd op een te grote schaal misbruik van gemaakt en daar bent u het slachtoffer van.

Dank je wel voor je reactie, inderdaad balen dit. Wordt een duur kaartje zo :( maar beter opletten in de toekomst...

Reageer