Verkeerde ticket gekocht via de NS app

  • 11 april 2019
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb per abuis een opnieuw een kaartje gekocht van Almere naar Schiphol IPV Schiphol naar Almere. Hoe kan ik dit corrigeren? Het bedrag is al afgeschreven van mijn rekening.
Gr.

3 reacties

Hoi Brian en welkom bij de NS Community!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Hoi Danny,

Ik heb net NS gebeld een ze zeggen dat voor tickets gekocht in de app, ze kunnen niks doen. Klopt dat? Ik heb de zelfde probleem als Brian (andersom route). Als ik de ticket niet gebruik, ik zou verwachten van NS om de datum te laten veranderen. 

Gr.

Via de app open je het ticket praktisch direct. Als het ticket is geopend kan het niet ongeldig worden gemaakt en kan er inderdaad niets worden gedaan. Er is niet te controleren dan of je het wel of niet gebruikt. 

Reageer