beantwoord

verkeerde vertrek bestemming

  • 1 July 2021
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Goedenavond,

Zojuist ben ik er achter gekomen dat een vriendin en ik de verkeerde vertrek bestemming hebben ingevuld op onze NS DAGRETOUR kaartjes. Kan dit nog veranderd worden?

 

Met vriendelijke groet,

 

Iris Brouwer

icon

Beste antwoord door MoDe 1 July 2021, 21:15

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niets voor jullie veranderen, daarvoor moet je bij de klantenservice (telefonisch via Twitter Facebook of chat) zijn. Of zij het nog kunnen veranderen hangt er vanaf of de kaartjes gedownload/indeappgezet zijn. Is dat gebeurt dan heb je pech en kunnen jullie de kaartjes alleen voor heen-of terugweg gebruiken.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niets voor jullie veranderen, daarvoor moet je bij de klantenservice (telefonisch via Twitter Facebook of chat) zijn. Of zij het nog kunnen veranderen hangt er vanaf of de kaartjes gedownload/indeappgezet zijn. Is dat gebeurt dan heb je pech en kunnen jullie de kaartjes alleen voor heen-of terugweg gebruiken.

Reputatie 6

In principe kan dat niet meer veranderd worden. Maar u kunt het altijd proberen bij de klantenservice.

Reageer