beantwoord

Verlengen fiets stalling abonnement

• 21 oktober 2017
  • 24 reacties
  • 410 Bekeken

• Intercity
  • 13 reacties
Ik probeer steeds dit te verlengen maar krijg steeds de medeling in rood, dat ik een 030 nummer moet bellen, wat is hier nu weer aan de hand? Is de web site gehackt of werkt het pasje weer niet omdat de NS is overgestapt op een nieuw ICT systeem.
icon

Beste antwoord door Robert B 21 oktober 2017, 15:30

Steeds meer stallingen gaan over van aparte pasjes naar stallingsabonnementen op de ov-chipkaart. Wellicht is dat voor jouw stalling ook zo. In principe zou je hierover geïnformeerd moeten zijn.

Voor informatie zou ik dan toch maar even dat 030 nummer bellen (030 751 5155 is de klantenservice overigens, dus er is hoogstwaarschijnlijk niets gehackt).
Bekijk origineel

24 reacties

Badge +3
Steeds meer stallingen gaan over van aparte pasjes naar stallingsabonnementen op de ov-chipkaart. Wellicht is dat voor jouw stalling ook zo. In principe zou je hierover geïnformeerd moeten zijn.

Voor informatie zou ik dan toch maar even dat 030 nummer bellen (030 751 5155 is de klantenservice overigens, dus er is hoogstwaarschijnlijk niets gehackt).
Maar moet ik dus weer voor 7,50 een OV chip kaart kopen, dit heeft altijd op de kaart gestaan, net als voor de trein.
Badge +3
Okee, als het al op je ov-chipkaart stond (dus niet een apart stallingspasje) dan zit je goed.

Verloopt je kaart toevallig binnen 8 weken? Dan krijg je vaak vreemde meldingen bij het toevoegen of verlengen van abonnementen.
Okee, als het al op je ov-chipkaart stond (dus niet een apart stallingspasje) dan zit je goed.

Verloopt je kaart toevallig binnen 8 weken? Dan krijg je vaak vreemde meldingen bij het toevoegen of verlengen van abonnementen.

Tot 2019 geldig en altijd probleemloos gewerkt, nu schijnt het dat de ns nu op een nieuw systeem zit en dat sommige oude kaarten hier niet meer op werken. Daar gaat dus weer een bedrag van €7,50 door de schoorsteen, dit kan toch niet!
Als dat het geval is dan lees ik dat graag en zal ik die 7,50 euro vergoeden.
Bedankt, maar ik heb eerst maar de nieuwe kaart incl de abonnement van de fietsen stalling erop in bestelling.
Eerst afwachten of dit werkt.
Badge +3
Ben wel benieuwd naar de status van dit 'opgeloste' topic TL1 of Klaas-Jan NS?
Ik heb het vermoeden dat het is gelukt aangezien TL1 niet is teruggekomen. Ik zal Klaas-Jan eens vragen of hij een privébericht heeft ontvangen.
Ik heb niets meer van TL1 vernomen helaas.
Hoho, de NS is niet zo snel met een nieuwe chipkaart alla 7,50 extra. Even geduld, komt nog met de post, maar het fiets abonnement zit er wel op! Want dat zie ik weer in het overzicht.
Waar kan ik trouwens die extra 7,50 terug krijgen?
Reputatie 7
Ik leg deze situatie bij Klaas-Jan NS neer, zodat hij dit kan oppakken. Bedankt voor de update TL1.
ik heb de kaart binnen, zal hem dit weekend activeren
Fijn zeg. Heb je al contact met Klaas-Jan gehad over de terugbetaling?
nee ik wacht nog steeds.
Alles zit er nu op, de fietsenstalling abonnement was al geactiveerd, alleen ik wacht nu nog op iemand die kan uitleggen hoe ik die 7,50 kan terug krijgen.
Het blijft nogal stil nu.
Badge +3
No News is News.. Ik vermoed zomaar dat TL1 zijn/haar geld voor die nieuwe kaart terug krijgt, toch :?

Kedeng kedeng nummertje uit mijn collectie ondertussen.. Paula Anderson vraagt zich ook af of er nog iets gebeurt..:P
Ik heb niets meer van TL1 vernomen helaas.

Ik ben er wel en wacht ook nog steeds op die terug betaling.
Het lijkt erop dat ik een systeemstoring heb gehad en daardoor je privébericht gemist heb. Wanneer je op mijn naam klikt kun je me opnieuw een privébericht sturen met je gegevens. Dan ga ik het in orde maken.
nog steeds een probleem zie ik, want ik heb nog geen antwoord gekregen ook niet van de pm 3 dagen geleden.
Helaas zijn onze individuele Moderators niet altijd actief, TL1. Ik heb Klaas-Jan gevraagd om zo spoedig mogelijk op jouw bericht terug te komen.
Ik ben inmiddels in conclaaf met TL1.

Update: Geen reactie meer ontvangen van TL1.
Badge +3
En hoe is dat conclaaf verlopen of opgelost?

Sorry voor de late reactie ik was het zo beu, om van heel dat gezeik af te zijn heb ik die 7,50 maar betaald en was voormij de kous af. 

En nu weer verder met dat verplichte Flex gebeuren project.

Badge +3

Sorry voor de late reactie ik was het zo beu, om van heel dat gezeik af te zijn heb ik die 7,50 maar betaald en was voormij de kous af. 

En nu weer verder met dat verplichte Flex gebeuren project.

Dank voor je reactie en met Flex komt het wel goed, dat ‘went vanzelf’ :sweat_smile:

Reageer