beantwoord

verlopen keuzedagen

• 29 april 2020
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb met mijn 65 OV kaart keuzedagen. Echter met de Corona mag ik als 80 jarige niet reizen dan gewoon verlopen. Ik zou het trouwens heel erg vinden als we niet meer mogen reizen.

icon

Beste antwoord door Tochjo 29 april 2020, 22:00

Als u een Keuzedag vanwege de coronamaatregelen niet kunt gebruiken, dan kunt u na het verlopen ervan even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. U krijgt dan een couponcode die u kunt gebruiken voor een reis later in het jaar. NS heeft het liefst dat u dat digitaal doet, door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Telefonisch contact opnemen kan ook; de klantenservice is bereikbaar op nummer 030-7515155.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Als u een Keuzedag vanwege de coronamaatregelen niet kunt gebruiken, dan kunt u na het verlopen ervan even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. U krijgt dan een couponcode die u kunt gebruiken voor een reis later in het jaar. NS heeft het liefst dat u dat digitaal doet, door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Telefonisch contact opnemen kan ook; de klantenservice is bereikbaar op nummer 030-7515155.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Reputatie 2

Ik moet het aanvullen mijn vraag. Ze zijn dan verlopen, maar daar worden we toe

gedwongen. Zijn deze later na de crisis nog te gebruiken, blijven ze staan? Of allemaal kwijt?

Reputatie 7
Badge +3

Ik moet het aanvullen mijn vraag. Ze zijn dan verlopen, maar daar worden we toe

gedwongen. Zijn deze later na de crisis nog te gebruiken, blijven ze staan? Of allemaal kwijt?

Als u contact opneemt met de NS klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat dan krijgt u voor uw verlopen Keuzedagen coupon codes, die kunt u gebruiken tot 31-12-20 voor een nieuwe dagkaart.

Reputatie 2

Dank voor de tip en hopende dat we dan weer mogen reizen, want dat doe ik uiteraard nu ook niet.

Reageer