beantwoord

verloren blauwe tas met FRIS erop

• 2 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Ik ben mijn tas vergeten in de trein van den Haag Laan van NOI naar Leiden centraal. Ik kwam om half 8 aan op station Leiden centraal.
Mijn tas is blauw met roze letters. Erin zit wat eten ( appel, crackers, brood) en een aparte toilettas met daarin o.a. de oplader van mijn telefoon.
icon

Beste antwoord door Thom 2 oktober 2019, 09:34

U kunt het beste uw tas even opgeven bij Gevonden voorwerpen, Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen. De afdeling gevonden voorwerpen kan bellen naar een station, u kunt dat zelf niet. Het voordeel is, dat u met het nummer dat u krijgt, de tas weer af kunt halen. Ongeveer de helft van de verloren zaken komt terug.
Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt Thom!
Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste uw tas even opgeven bij Gevonden voorwerpen, Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen. De afdeling gevonden voorwerpen kan bellen naar een station, u kunt dat zelf niet. Het voordeel is, dat u met het nummer dat u krijgt, de tas weer af kunt halen. Ongeveer de helft van de verloren zaken komt terug.

Reageer