beantwoord

Vertraging

• 22 juni 2014
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Ik moest van Bovenkarspel-Grootebroek moest ik naar Den Helder. Bij Hoorn aangekomen zag ik dat er geen trein stond in de richting Heerhugowaard en heb dit doorgeven aan de conducteur of die wist wanneer die zou komen. Ze zei dat het een tijdje ging duren omdat er een storing was bij Alkmaar en dat er een tijdje geen treinverkeer mogelijk was, en dat ik het beste kon omreizen via Amsterdam Sloterdijk. Daar aangekomen had ik begrepen dat de trein naar Den Helder om zou reizen via Haarlem. Dit omdat er geplande werkzaamheden waren. Aangekomen bij Beverwijk werd er ons verzocht dat we uit moesten stappen omdat er een sein en wisselstoring was.
Er werden bussen ingezet naar Alkmaar en anderhalf uur later was ik in Alkmaar. Daar aangekomen had me trein 15 min vertraging en kwam uiteindelijk om 17:10 in Den Helder aan.

Mijn vraag is of ik hiervoor in aanmerking kom voor geld terug voor meer dan 60 minuten.
Ik vertrok volgens planning 13:02 uit Bovenkarspel-Grootebroek en moest 14:26 aankomen in Den Helder.

Ik had in mijn NS account had ik een vertraging verkeerd ingevuld. Ik had meer dan 60 minuten vertraging maar had tussen de 30 en 59 min ingevuld. Ik heb het nu goed ingevuld.

En mijn tweede vraag is waarom je het niet kan wissen als je het verkeerd hebt ingevuld.
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 juni 2014, 21:42

Ik denk dat je hierover het beste telefonisch contact kunt opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55). Mondeling overleg lijkt mij in deze situatie beter te werken dan heen en weer schrijven.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik denk dat je hierover het beste telefonisch contact kunt opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55). Mondeling overleg lijkt mij in deze situatie beter te werken dan heen en weer schrijven.
Dank je wel. Ik zal ze van de week wel bellen. .

Reageer