beantwoord

Vertrek station wijzigen voor mijn reeds gekochte eticket

• 17 januari 2019
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo, ik heb net eemn eticket verzilverd maar nu blijkt dat ik mijn vertrekstation niet juist heb ingevuld.kan ik dit gratis wijzigen? Ik ga morgen al met de trein. Hopelijk ontvang ik snel een reactie. Het zou dus Amsterdam Schiphol moeten zijn ipv Amsterdam CS
icon

Beste antwoord door bryan 17 januari 2019, 21:01

Daar kunnen wij op de community moeilijk uitsluitsel over geven, daarvoor moet u bij klantenservice zijn. In principe bestaat de mogelijkheid niet, maar misschien dat zij toch iets kunnen doen.

Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge
Daar kunnen wij op de community moeilijk uitsluitsel over geven, daarvoor moet u bij klantenservice zijn. In principe bestaat de mogelijkheid niet, maar misschien dat zij toch iets kunnen doen.

Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Welkom bij de Community, Imoan.

Helaas kunnen gegevens op een E-ticket niet meer worden gewijzigd. Wijzigingen aanbrengen kan alleen tijdens de bestelling. Als deze eenmaal is afgerond kunnen er geen wijzigingen meer worden gedaan. Mits het ticket nog niet geopend/gedownload is kan onze Klantenservice het ticket ongeldig maken en krijg je een code om een nieuw ticket te verzilveren. Indien het ticket al geopend/gedownload is, vervalt deze mogelijkheid. Ook kan een E-ticket dan niet meer worden ingeleverd en worden terugbetaald.
Badge +3
Het hangt een beetje van de reis af. Maar je kunt natuurlijk een extra ticket kopen van Amsterdam Centraal naar het station waar je weer op de route komt van het e-ticket dat je al hebt. Zeker voor een ticket over een langere afstand is dat vaak de voordeligste oplossing. Gratis is het helaas niet.

Heb je een ticket vanaf Schiphol naar Leiden of verder? Koop een ticket van Amsterdam Centraal naar Schiphol.
Heb je een ticket van Schiphol naar Utrecht of verder? Koop een ticket van Amsterdam Centraal naar Amsterdam Bijlmer ArenA.
Heb je een ticket van Schiphol naar Hilversum/Almere of verder? Koop een ticket van Amsterdam Centraal naar Weesp.
Heb je ticket van Schiphol naar Zaandam of verder? Koop een ticket van Amsterdam Centraal naar Amsterdam Sloterdijk.

Reageer