beantwoord

Vervoersbewijs achterhalen voor declaratie

• 24 juli 2018
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Vervoersbewijs is verlopen (dateert Januari) maar voor declaratie deze toch nodig.
Is hetgeen alsnog op te vragen?

Ticket is online gekocht dus geen chipkaart registratie o.i.d.

bijvoorbeeld:
https://www.ns.nl/producten/selfservice/FxAKktEek8IAAAFhQbpGdAKu/2RoKktEe19EAAAFhu9JGdAKw
icon

Beste antwoord door Miriam NS 25 juli 2018, 11:47

Ah op die manier. Ik wil je adviseren hiervoor contact op te nemen met mijn collega's via de Klantenservice. Dat kan via Facebook of Twitter en gaat vrij snel. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens alsnog je tickets nasturen, zodat je deze kunt uitprinten.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo ssanssan, welkom op onze Community!

Wat heb je precies nodig voor de declaratie? Als het goed is ontvang je een bevestiging van bestelling en uiteraard het ticket in je mail. Is deze informatie voldoende?
@Miriam56 bevestiging van bestelling inderdaad en een link naar ticket, alleen is die verlopen. Dat is logisch want het ligt alweer ver in t verleden, alleen zou ik alsnog ticket willen printen voor de declaratie. Het gebeuren met de QR code.
Ah op die manier. Ik wil je adviseren hiervoor contact op te nemen met mijn collega's via de Klantenservice. Dat kan via Facebook of Twitter en gaat vrij snel. Mijn collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens alsnog je tickets nasturen, zodat je deze kunt uitprinten.
Net gedaan! Dankjewel 🙂
Reputatie 4
Dit kan echter maar een beperkte tijd in verband met de nieuwe privacy wetgeving. Uit m'n hoofd is dat een half jaar voor klantenservicemedewerkers.

Reageer