beantwoord

Verzilveren code op NS site werkt al 2 uur niet!

  • 27 september 2019
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Verzilveren code op NS site werkt al 2 uur niet! Wat is de oplossing??
icon

Beste antwoord door Rizana NS 27 september 2019, 11:43

Goedemorgen JWJB en welkom hier op de Community!

Op dit moment werkt het inderdaad niet. Wil je het eens proberen via deze link?
Ik zie je reactie graag tegemoet en hoopt dat het op deze manier werkt.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen JWJB en welkom hier op de Community!

Op dit moment werkt het inderdaad niet. Wil je het eens proberen via deze link?
Ik zie je reactie graag tegemoet en hoopt dat het op deze manier werkt.

Heb dis nu een probleem want mijn code is niet meer geldig maar heb dus trein kaartje niet gekregen, dus nieuwe code gekocht, moest de trein halen , en in eerste instantie dacht ik dat het aan de Abnamro app lag omdat ik upgrade had gekocht voor 1ste klas, maar zit dus nu in de trein en heb geen bevestiging gekregen. Wat moet ik nu doen? 

Goedemiddag Reading en welkom bij de NS Community!

Ik wil je adviseren om contact op te nemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen mee kijken wat er precies aan de hand is met jouw code's en wat de beste oplossing is. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Reputatie 7
Badge +3

Heb dis nu een probleem want mijn code is niet meer geldig maar heb dus trein kaartje niet gekregen, dus nieuwe code gekocht, moest de trein halen , en in eerste instantie dacht ik dat het aan de Abnamro app lag omdat ik upgrade had gekocht voor 1ste klas, maar zit dus nu in de trein en heb geen bevestiging gekregen. Wat moet ik nu doen? 


Begrijp ik dat je nu zonder vervoersbewijs reist? Naast contact opnemen met klantenservice over wat er fout is gegaan, adviseer ik je een nieuw kaartje te kopen. Overleg met de klantenservice hoe je het geld van dubbele kaartjes terug krijgt.

Reageer