beantwoord

Verzilveren couponcode voor een e-ticket lukt niet

• 9 mei 2015
  • 7 reacties
  • 2699 Bekeken

bij verzilveren couponcode voor een e-ticket :

NS site :
Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Hoe nu verder?

Probeer het opnieuw
Terug naar de vorige pagina
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 mei 2015, 16:47

Welkom op het forum nsabko!

Vervelend dat het verzilveren van de couponcode niet is gelukt. Ben je wel aan het invullen van je e-mailadres toegekomen? In dat geval wil ik je aanraden om (indien mogelijk) nog even een uurtje af te wachten. Mocht het e-ticket niet binnenkomen (check ook even de spambox), dan wil ik je aanraden om even contact op te nemen met onze klantenservice, 24/7 bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op het forum nsabko!

Vervelend dat het verzilveren van de couponcode niet is gelukt. Ben je wel aan het invullen van je e-mailadres toegekomen? In dat geval wil ik je aanraden om (indien mogelijk) nog even een uurtje af te wachten. Mocht het e-ticket niet binnenkomen (check ook even de spambox), dan wil ik je aanraden om even contact op te nemen met onze klantenservice, 24/7 bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
ik heb alle rubrieken ingevuld. meerdere pogingen met 2 verschillende codes. na kiezen knop komt het ns systeem met bovenstaande melding
Beste Nsabko en Inge NS

Er blijken bij veel meer mensen problemen te zijn met e-ticket en coupon codes, waarom Inge NS daar niet van op de hoogte is snap ik niet.

In topic wordt door Klaas-Jan NS aangegeven dat indien het niet lukt voor je reis je coupon code te verzilveren je de reis kan maken door op saldo te reizen en/of een los kaartje te kopen. De klantenservice zal die kosten vergoeden.

Wel jammer dat er bij de pagina voor het verzilveren van de code en door NS moderators hier geen informatie over gegeven wordt.

hoe verzilver ik mijn codes actie terug in de trein

Reputatie 6

Heeft u geen link ontvangen waarin de codes verzilverd kunnen worden?

Badge +3

Die actie ‘terug in de trein’ is een briefkaart met een QR-code.

Deze kan je scannen met een telefoon of tablet, waarna je op een pagina komt om je extraatjes te verzilveren.

Ik neem aan dat er ook wel een url en een persoonlijke code op staat voor mensen die niets kunnen met een QR-code.

Reputatie 6

Er staat een link plus code op.

Reageer