beantwoord

Verzilveren via activatie treinkaart

• 17 februari 2020
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Onderstaande link heeft niet gewerkt

Ik heb alle gegevens ingevuld maar geen e-mail ontvangen  

ik heb uiteindelijk een nieuw kaartje gekocht. Ik zou graag de kosten vergoed willen hebben.

ik kocht het kaartje via actievanvandaag  € 11.50 

http://url4986.actievandedag.nl/ls/click?upn=Qpxp6HDlP-2FoEl6OauX9TPdJbWK-2BWC0MHNoY5Ylr7kY9jWdj92kmRkf5e3yNyJ3Kt0H1sUSzjfOTVZTGC0W2ByA-3D-3D8tYF_m3jReRtrz2gXhLO9-2BcAwORYWYsuo2DvpmR36kNaAFYmQ5byCLFfWpcFwRJt0zqu2w96P1g5qntaeVWWtFZw2OEFQ7OHlXQlJeoLd6eAW-2Bdla8QAbDzebv4F-2FTw-2BM6UK7wDBnmauvDHbkktONailnTfS6MDdlL092v-2Bmexm1FUHcJjBORaR6aHdcJDD-2BoX1iI7vSrR7BEP5ozOvbhGv6v91l4otqyMgVCgQHvtRT46HLPbeU3HcnzGTmL7wqObSASxV2MsAvPb1C6QJ6SZkxn4advKKV4scWugXop1-2FSds4I-3D

icon

Beste antwoord door Thom 17 februari 2020, 15:17

Heeft u al bij uw junkmail of reclame gekeken? Was uw emailadres correct? Als het er na een uur nog niet is, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u al bij uw junkmail of reclame gekeken? Was uw emailadres correct? Als het er na een uur nog niet is, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Damkot-Haagen  Allereerst kunt u het beste de link weghalen met de actiecode. Wanneer er een fout is opgetreden in het verzilveringsproces wordt de code de volgende dag weer vrijgegeven. Een ander zou dan uw code kunnen gebruiken.

Het kan maximaal een uur duren voordat u een mail ontvangt met de link waarbij u uw kaartje kunt ophalen. Heeft u langer dan een uur gewacht dan kunt u contact opnemen met NS klantenservice. Uw kaartje had u ook zonder email op het einde van het verzilveringsproces kunnen downloaden/indeappzetten. Het is maar een tip voor een volgende keer.

Voor nu verwijs ik naar de reactie van @Thom 

Dank allen voor jullie reactie. Inmiddels gaat NS dit probleem oplossen.  Ik heb nl alles volledig ingevuld maar zij hebben door “ cookies” de mail niet kunnen versturen. Bijzonder: 3 van de 4 linkjes hebben wel gewerkt 😜

Reageer