naar Holland Wij zijn alle vier over 65 jaar
is het mogelijk treinkaarten te koppen met een verkorting
Wij verblijven dan een week in Holland
De eerst reis is dan op donderdag Schiphol- Middelburg
weer terug naar amsterdam op maandag.
veel groeten :
Nic Langendoen
info@niclangendoen.com
Beste antwoord door Thom
Ik zou een groepsretour Schiphol-Middelburg voor donderdag en een groepsretour Middelburg-Schiphol voor maandag nemen. Die zijn op het internet te bestellen en kunt u thuis in Zweden afdrukken.
Het is het eenvoudigste, denk ik. E-tickets zijn wel op naam, vul die goed en u moet zorgen voor geldige legitimatie die overeenkomt met de gegevens op uw ticket.
Een groepsretour voor vier personen kost 55 euro. U heeft er dan wel twee nodig.
In principe koopt u een retour terwijl u alleen een enkele reis maakt. Een groepsretour is echter maar een dag geldig.
Hier vindt u nog de belangrijkste informatie:
http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html
U kunt ook op Schiphol een los kaartje kopen voor 25,20 incl. verhoging van een euro die u uit een automaat haalt, als het zou mislukken. U moet er in totaal vier hebben voor de heenreis en vier voor de terugreis in dat geval. Dat is meer dan 200 euro, dus twee groepsretours zijn voordeliger en u heeft de zaken in orde als u ze thuis al afdrukt.
Bekijk origineel
Het is het eenvoudigste, denk ik. E-tickets zijn wel op naam, vul die goed en u moet zorgen voor geldige legitimatie die overeenkomt met de gegevens op uw ticket.
Een groepsretour voor vier personen kost 55 euro. U heeft er dan wel twee nodig.
In principe koopt u een retour terwijl u alleen een enkele reis maakt. Een groepsretour is echter maar een dag geldig.
Hier vindt u nog de belangrijkste informatie:
http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html
U kunt ook op Schiphol een los kaartje kopen voor 25,20 incl. verhoging van een euro die u uit een automaat haalt, als het zou mislukken. U moet er in totaal vier hebben voor de heenreis en vier voor de terugreis in dat geval. Dat is meer dan 200 euro, dus twee groepsretours zijn voordeliger en u heeft de zaken in orde als u ze thuis al afdrukt.