beantwoord

vier over 65 jaar van zweden

• 7 april 2015
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Wij zijn 4 personen van zweden en kommer donder de 9 april
naar Holland Wij zijn alle vier over 65 jaar
is het mogelijk treinkaarten te koppen met een verkorting
Wij verblijven dan een week in Holland
De eerst reis is dan op donderdag Schiphol- Middelburg
weer terug naar amsterdam op maandag.
veel groeten :
Nic Langendoen

info@niclangendoen.com
icon

Beste antwoord door Thom 7 april 2015, 15:36

Ik zou een groepsretour Schiphol-Middelburg voor donderdag en een groepsretour Middelburg-Schiphol voor maandag nemen. Die zijn op het internet te bestellen en kunt u thuis in Zweden afdrukken.

Het is het eenvoudigste, denk ik. E-tickets zijn wel op naam, vul die goed en u moet zorgen voor geldige legitimatie die overeenkomt met de gegevens op uw ticket.

Een groepsretour voor vier personen kost 55 euro. U heeft er dan wel twee nodig.

In principe koopt u een retour terwijl u alleen een enkele reis maakt. Een groepsretour is echter maar een dag geldig.

Hier vindt u nog de belangrijkste informatie:

http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html

U kunt ook op Schiphol een los kaartje kopen voor 25,20 incl. verhoging van een euro die u uit een automaat haalt, als het zou mislukken. U moet er in totaal vier hebben voor de heenreis en vier voor de terugreis in dat geval. Dat is meer dan 200 euro, dus twee groepsretours zijn voordeliger en u heeft de zaken in orde als u ze thuis al afdrukt.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Nic,

Je zou voor jullie groepje van 4 gebruik maken van een NS Groepsretour

Op donderdag 9 april vertrek je van Schiphol
Op maandag 13 april kom je aan op Schiphol

Prijs voor 4 personen = €45 + (4*€2,50) = €55 ofwel €13,75 per persoon

Koop je echter voor 10 personen een groepsretour,
dan betaal je slechts €70 (€45 + 10*€2,50) ofwel €7 per persoon.

De 6 extra kaartjes van/naar Schiphol kun je tegen kostprijs á €7
verkopen in Facebook groep NS Group-tickets Amsterdam

Mocht je met een buitenlandse bankrekening geen gebruik
kunnen maken van Ideal, dan kan je in dezelfde Facebook groep ook
terecht voor E-tickets van of naar Schiphol (vanaf €7 per kaartje).
Zelf vul je dan als aankomststation / Vertrekstation Middelburg in 😉
Reputatie 7
Badge +4
Ik zou een groepsretour Schiphol-Middelburg voor donderdag en een groepsretour Middelburg-Schiphol voor maandag nemen. Die zijn op het internet te bestellen en kunt u thuis in Zweden afdrukken.
Het is het eenvoudigste, denk ik. E-tickets zijn wel op naam, vul die goed en u moet zorgen voor geldige legitimatie die overeenkomt met de gegevens op uw ticket.
Een groepsretour voor vier personen kost 55 euro. U heeft er dan wel twee nodig.
In principe koopt u een retour terwijl u alleen een enkele reis maakt. Een groepsretour is echter maar een dag geldig.
Hier vindt u nog de belangrijkste informatie:

http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html

U kunt ook op Schiphol een los kaartje kopen voor 25,20 incl. verhoging van een euro die u uit een automaat haalt, als het zou mislukken. U moet er in totaal vier hebben voor de heenreis en vier voor de terugreis in dat geval. Dat is meer dan 200 euro, dus twee groepsretours zijn voordeliger en u heeft de zaken in orde als u ze thuis al afdrukt.

Met een buitenlandse bankrekening kun je bij NS geen e-tickets afrekenen,
laat staan NS Groepsretours 😞

https://www.ns.nl/eticket/checkout

Mijn betalingsmethode: iDEAL
Veilig online betalen via uw eigen bank.

Kies uw bank
- ABN AMRO
- ING
- Rabobank
- SNS Bank
- ASN Bank
- Knab
- RegioBank
- Triosdos Bank
- Van Lanschot

Oplossing: Koop een NS Groepsretour in één van Facebook NS Group-tickets groepen
en betaal via een internationale IBAN transfer

http://auto-en-vervoer.infonu.nl/transport/150832-reis-voordelig-met-ns-groepsretour-dankzij-facebook.html
Reputatie 7
Badge +4
Dat is helaas nog steeds zo. Zou al lang aangepast moeten zijn. Mogelijk kan het geregeld worden middels de relatie in Zeeland.

Reageer