beantwoord

Vraag actie 2x enkele reis

• 21 maart 2018
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag omtrent de kortingskaartjes. Er staat dat het kaartje buiten de spits gebruikt kan worden. De spits is van 6:30 tot 9:00. Als ik nu voor 6:30 vertrek, maar nog wel aan het reizen ben na 6:30, mag dit dan ook niet? Ik heb namelijk een e ticket. En daar staat geen tijd op. Ik weet dus niet of ik na 9:00 moet reizen of dat ik ook voor 6:30 de trein mag pakken.

Hopelijk kan iemand mij hier wijzer in maken.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Momo 21 maart 2018, 15:02

De Kruidvatkaartjes zijn Dal Dagkaarten, geen 2x Enkele Reis. De titel van uw topic zette mij dus even op het verkeerde been.

Maar de Kruidvat die vanaf 12 maart verkocht werden, zouden toch eenmalig chipkaarten zijn en geen e-tickets? Vreemd dat u dan een e-ticket heeft.

Met de eenmalige chipkaarten moet ingecheckt worden, dit kan alleen in de daluren, maar er mag dan wel doorgereisd worden in de spits.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Welke kaartjes zijn dit en waar zijn deze gekocht?

Wanneer het deze Enkele Reis kaartjes van Vakantieveilingen zijn, dan zijn ze doordeweeks pas na 9.00 uur geldig.
https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html

Wanneer het andere kaartjes zijn, lees dan goed de voorwaarden op de bestelpagina.
Bedankt voor de snelle reactie! Het gaat om een treinkaartje van 'Kruidvat dal uren kaartje'. Geldig voor 6:30 en na 9:00. Ik weet alleen niet of dit betekend dat je tussen deze tijden niet in de trein mag zitten of niet mag inchecken.
Reputatie 7
Badge +3
De Kruidvatkaartjes zijn Dal Dagkaarten, geen 2x Enkele Reis. De titel van uw topic zette mij dus even op het verkeerde been.

Maar de Kruidvat die vanaf 12 maart verkocht werden, zouden toch eenmalig chipkaarten zijn en geen e-tickets? Vreemd dat u dan een e-ticket heeft.

Met de eenmalige chipkaarten moet ingecheckt worden, dit kan alleen in de daluren, maar er mag dan wel doorgereisd worden in de spits.
Hallo joostspoelstra en welkom op het NS Forum!

Heb je iets aan het juiste antwoord van Momo?

Reageer